S námi je to jednoduché. Pokud si s něčím nevíte rady, nemůžete najít nic v nápovědě či na internetu, a ani naše podpora na chatu Vám rychle neporadila, vytvoříme požadavek my, nebo můžete i Vy sami. Samozřejmě to provedete na Podpora.Redbrain.cz. V horním menu nás budou zajímat hlavně dvě tlačítka (modře označeno):
1. Mé požadavky
Tímto tlačítkem se dostaneme na naše již vytvořené požadavky. Více informací, jak pracovat s tickety, naleznete tady.
2. Vytvořit požadavek
Kliknutím na tento odkaz se nám otevře formulář, který před odesláním následovně vyplníme:
Je to jednoduché, stačí si přečíst instrukce, které říkají, abyste byli co nejpřesnější ve svém požadavku. Našeptávač se pokusí ještě vyhledat něco, co by Vám mohlo pomoci.
Předmět
Do předmětu rychle a výstižně napíšeme (pár slovy), čeho se problém týká.
Konkrétní URL adresa
Zde zadáme buď přímo adresu stránky, kterou jsme vytvořili a kde něco nefunguje, nebo pokud se problém týká celého webu, zadáme adresu webu (klidně to připište i do zprávy).
Přílohy
Pokud přiložíte foto, obrázek problému, a klidně i představu o nejlepším řešení (jakmile to je možné), urychlíte tím významně Váš požadavek.
Zpráva
Podrobně popište kdy, proč, za jakých podmínek, a všechny ostatní podrobnosti problému či dotazu, který s námi chcete řešit.
Nezapomeneme kliknout Odeslat požadavek, budeme přesměrováni na právě vytvořené vlákno požadavku. A to je vše, co je potřeba.