S námi je to jednoduché. Pokud si s něčím nevíte rady, nemůžete najít nic v nápovědě či na internetu, a ani naše podpora na chatu Vám rychle neporadila, vytvoříme požadavek my, nebo můžete i Vy sami. Samozřejmě to provedete na Podpora.Redbrain.cz. V horním menu nás budou zajímat hlavně dvě tlačítka (modře označeno):

1. Mé požadavky

Tímto tlačítkem se dostaneme na naše již vytvořené požadavky. Více informací, jak pracovat s tickety, naleznete tady.

 

2. Vytvořit požadavek

Kliknutím na tento odkaz se nám otevře formulář, který před odesláním následovně vyplníme:

 

Je to jednoduché, stačí si přečíst instrukce, které říkají, abyste byli co nejpřesnější ve svém požadavku. Našeptávač se pokusí ještě vyhledat něco, co by Vám mohlo pomoci.

 

Předmět

Do předmětu rychle a výstižně napíšeme (pár slovy), čeho se problém týká.

 

Konkrétní URL adresa

Zde zadáme buď přímo adresu stránky, kterou jsme vytvořili a kde něco nefunguje, nebo pokud se problém týká celého webu, zadáme adresu webu (klidně to připište i do zprávy).

 

Přílohy

Pokud přiložíte foto, obrázek problému, a klidně i představu o nejlepším řešení (jakmile to je možné), urychlíte tím významně Váš požadavek.

 

Zpráva

Podrobně popište kdy, proč, za jakých podmínek, a všechny ostatní podrobnosti problému či dotazu, který s námi chcete řešit.

 

Nezapomeneme kliknout Odeslat požadavek, budeme přesměrováni na právě vytvořené vlákno požadavku. A to je vše, co je potřeba.